Game Review: Extreme Stimulation

475
3
Adult Game Review: Extreme Stimulation
Tip

We duiken opnieuw in de wereld van de zogenaamde adult games en testen Extreme Stimulation, een website met extreme porno games die je speelt met een 3D-personage die je zelf samenstelt.

Extreme Stimulation

Hou je niet van extreme porno zoals bukkake, BDSM, dubbele penetraties of deep throating, blijf dan vooral weg van deze website. Extreme Stimulation is op dit moment de populairste adult games website in België. Zijn de Nederlanders geen liefhebbers van ruige sex? Of is dit pareltje daar nog niet ontdekt? Wij zoeken het voor je uit.

Extreme Stimulation is slechts één van de vele spellen op de website FreeAdultGames. Registreer gratis voor een account en je krijgt toegang tot alle spellen. Wij beperken onze test echter tot Extreme Stimulation. We zien meteen waarom deze game zo populair is. Je kunt zelf een karakter samenstellen en deze allerlei extreem geile dingen laten doen. Het is allemaal heel mooi ontworpen en ook de soundtracks zijn retegoed.

Starten

We nemen de proef op de som en gaan naar de registratiepagina. We zien een fraai geanimeerde compilatie van sex scènes uit Extreme Stimulation en een spannende soundtrack begint te spelen. Met het ‘MUTE-knopje’ rechtsboven kun je het geluid uitzetten, voor het geval je een kijkje neemt op kantoor. Eerst moeten we aangeven of we een man of een vrouw zijn. Deze vragen worden overigens gesteld in het Engels. We kiezen voor MALE. Nu mogen we kiezen of we met Laura, Jessica of Lisa willen spelen.

Kies je sekspartner in Extreme Stimulation
Kies je eigen sekspartner voor een potje extreme sex.

Het is moeilijk kiezen, want we hebben geen enkel idee hoe Laura, Jessica of Lisa eruitzien. We kiezen dan maar voor de leukste naam en selecteren ‘Lisa’. In de volgende stap wordt het duidelijk dat we alleen voor een naam moesten kiezen. Hoe je karakter eruit komt te zien bepaal je namelijk helemaal zelf. Nu mogen we aangeven hoe Lisa’s kontje eruit moet zien. Geven we onze Lisa een klein en strak kontje, een gewone bips of een lekkere dikke reet? Wij kiezen voor lekkere dikke billen.

Kies een kontje in Extreme Stimulation.
Kies het kontje van jouw karakter. Dikke billen of een strak achterwerk?

Nu mogen we bepalen of we ons karakter voorzien van flinke meloenen, gewone borsten of lekkere kleine tietjes. Wij kiezen voor ‘small boobs’. Daarna volgt een hele moeilijke vraag. We mogen namelijk ook de omvang van ons eigen gereedschap bepalen. Willen we dit spel spelen met een micropenis, of met een hele dikke tamp. Inkoppertje toch? Wij kiezen voor een dikke paardenlul.

Extreme Stimulation: Kies penisgrootte.
Speel jij dit spel met een grote pik of een micropenis? Jij bepaalt!

Na deze vragen volgt een test om te kijken of je browser compatibel is met het spel. Je speelt het volledig in je browser, dus je hoeft niets te installeren. Wij surfen met Chrome en komen door de test. Hierna volgen diverse waarschuwingen. Zo moeten we bevestigen dat we meerderjarig zijn en worden we ook gewaarschuwd voor de inhoud van het spel. De ontwerpers van dit spel zijn zieke geesten dus vragen ze voor de zekerheid of je een probleem hebt met gewelddadige sex. Wij gaan de uitdaging aan en kiezen voor ‘NO’.

Extreme Stimulation bevat gewelddadige sex.
Extreme Stimulation waarschuwt voor gewelddadige sex.

We hebben aangegeven hoe onze droomvrouw er uit moet zien. Ook hebben we een dikke pik gekozen waarmee we onze babe willen aanpakken. Maar wat willen we doen met haar kleine tietjes en dikke billen? Nu kunnen we kiezen wat we het geilst vinden; bloot, hardcore sex, Dominantie of extreem geweld? Omdat we benieuwd zijn hoe extreem dit spel ons kan stimuleren kiezen we voor ‘FIGHTING’.

Hoe extreem mag het zijn? Jij bepaalt het bij Extreme Stimulation.

Nu vraagt het registratieproces of we ooit eerder een virtuele neukpop hebben samengesteld. We antwoorden ja, want vorig jaar hebben we Sex Emulator getest, een bravere adult game waarin je ook je eigen karakter kunt samenstellen. Vervolgens mogen we kiezen wat voor soort karakter we als eerste snoeihard willen afpalen. We kunnen kiezen uit een stiefmoeder, een tekenfilmfiguur, een secretaresse of de buurvrouw. Wij pakken het lekker pervers aan en kiezen voor de ‘STEPMOM’.

Neuk je stiefmoeder in Extreme Stimulation. Net echt!

Chatten en interacties met andere spelers zijn mogelijk bij Extreme Stimulation, dus kun je aangeven of je interesse hebt in een multiplayer game of liever alleen speelt. Vervolgens worden je voorkeuren door het systeem verwerkt en kun je een gratis account aanmaken. Geef je e-mail adres op en stel een wachtwoord in. Verder vraagt men om je naam, postcode en land. Dit laatste wordt gebruikt om je lokatie te bepalen en medespelers bij jou in de buurt te vinden.

Extreme Stimulation en alle andere spellen op FreeAdultGames zijn gratis, maar omdat het een Amerikaanse website betreft is er wel sprake van een leeftijdscontrole. Dit houdt in dat je een creditcard nummer moet invoeren om te bewijzen dat je ouder dan 18 jaar bent. Er worden geen kosten berekend en je kunt gratis blijven spelen. Zoals bij de meeste gratis sites krijg je wel advertenties te zien. Het is ook mogelijk om een upgrade te kopen, zodat je geen advertenties meer te zien krijgt.

Extra’s

Met je gratis account krijg je niet alleen toegang tot alle adult games. Je kunt ook genieten van meer dan 10.000 pornofilms in HD-kwaliteit en duizenden sexfoto’s in hoge resolutie. Met je account kun je o.a. ook reacties plaatsen op alle foto’s en films.

In een notendop

– Je kunt meteen aan de slag en GRATIS je eigen karakter samenstellen.
– Als gratis lid krijg je reclame te zien.
– Gratis bonus toegang tot een heleboel aantal andere adult games, films en foto’s.

Extreme porno spelletjes
Stap in een virtuele fantasiewereld waarin extreme sex mogelijk is.

Onze mening

De karakters zijn mooi vormgegeven en de opties zijn eindeloos. De muziek is gewoonweg geweldig. In vergelijking met andere adult games zijn de speelruimtes in Extreme Stimulation enigszins beperkt. Toch zijn er voldoende verschillende decors voor extreme sex actie. We kunnen dit spel dan ook van harte aanraden. We vonden het geil, extreem en ontzettend realistisch.

Klik hier en speel de ongecensueerde demo

4.5 4 stemmen
Beoordeel artikel