Home Sekservaringen Reviews Porno DVD Review: Aunt Peg (1980)

Porno DVD Review: Aunt Peg (1980)

481
0
Juliet Anderson, beter bekend als Aunt Peg.
Tip

Vorige week plaatsten we een top 10 van de beste pornofilms aller tijden, en beschreven we de zogeheten Golden Age of Porn, een periode waarin uitzonderlijke pornofilms werden gemaakt. Wij bekeken een film uit 1980.

Aunt Peg

In 1980 keken de meeste mensen nog naar pornofilms in de bioscoop, al was het einde van de Golden Age of Porn reeds in zicht. Steeds meer mensen gingen over tot de aanschaf van een videorecorder. Eén van de grote pornosterren uit die tijd was Juliet Anderson, beter bekend als Aunt Peg. Juliet (haar echte naam is Judith Carr) was al 39 jaar toen ze in 1978 debuteerde in de pornofilm ‘Peaches’. Haar rijpe uiterlijk en haar stoute uitstraling sprak tot de verbeelding van velen die fantaseerden over een knappe tante of de moeder van een vriend.

Ze speelde in zo’n 70 pornofilms, vaak in de rol van Aunt Peg. Tijdens haar leven was ze ook actief als filmproducent, auteur en relatietherapeut. Ze overleed in 2010. De film die wij bekeken is getiteld ‘Aunt Peg‘. De film verscheen in 1982 in de Nederlandse bioscopen onder de titel ‘Een Wellustig Vrouwtje’. Daarna volgende talloze sequels, w.o. ‘Aunt Peg in Hollywood’.

Introductie

Peg Norton is een sexy, invloedrijke, filmproducer. Ze nodigt haar nichtje Sheila uit en leert haar alle “ins-en-outs” van Hollywood! Het lijkt een mooi wereldje, maar achter de schermen worden onfatsoenlijke spelletjes gespeeld in een wereld die op zijn minst corrupt is te noemen. Geen enkele seksuele escapade ontsnapt aan het oog van deze geile tiener. Van een orgie aan het zwembad tot de versiertrucs van een bekende Italiaanse regisseur, Sheila krijg een “tour de erotique” om niet te vergeten.

Verhaal

In de openingsscène ontmoeten we direct een andere pornolegende, John Holmes. Hij neemt een film op waarvan Tante Peg de regisseur is. Haar assistent wordt gespeeld door Mike Horner, die binnenkort de belangrijkste (en meest productieve) porno acteur van het videotijdperk wordt. Na zijn geacteerde seks mag Holmes de regisseur neuken. Tante Peg heeft er zin in. Daarna bukt ze voorover voor Horner.

In de volgende scène zien we Sharon Kane in de rol van haar nichtje. Nu wordt er wat voyeurisme aan de mix toegevoegd. Sharon is op zoek naar haar vader (Michael Morrison). We worden getrakteerd op een seksscène van Aunt Peg met haar zwager (Morrison).

Dan is er seks voor Kane met haar vriend David Morris. Er volgen diverse flashbacks van Peg met een triootje, een lesbische scène en opnamen waarin ze masturbeert terwijl ze nadenkt over haar eerdere heldendaden. Zittend in haar zwembad krijgt ze een telefoontje van een regisseur genaamd Franco in Rome (dat moet Franco Zeffirelli zijn) die graag één van haar films wil zien. Franco blijkt Jamie Gillis te zijn, die Tante Peg wil inhuren om een ​​film voor hem te regisseren.

Terug naar de realiteit. Mike Ranger oefent voor een rol en Peg verleidt hem op haar ‘casting couch’. Dit draait uit op een heet triootje.

Haar nichtje zou hier pas zestien moeten zijn, maar zij en Peg hebben incestueuze seks met minderjarigen op de achterbank van de limousine.

Conclusie

De kwaliteit is vergelijkbaar met die van een mainstream Hollywood productie. Hier is duidelijk heel wat meer budget mee gemoeid dan met een pornofilm van tegenwoordig. Deze film heeft een heuse verhaallijn.

0 0 stemmen
Beoordeel artikel
Abonneer