Meer dan de helft van onze bezoekers (51%) kijkt dagelijks naar porno. Ook vroegen we onze lezers of zij betalen voor pornofilms. Hieruit blijkt dat een overgrote meerderheid hier nooit voor betaald.
Elke dag fappen
Maar liefst 51 procent van onze bezoekers geeft er dagelijks een slinger aan onder het genot van een pornofilm. Dat blijkt uit onze poll. Nog eens 15% van de ondervraagden geeft aan eens in de 2-3 dagen naar porno te kijken. Slechts 7% van de respondenten kijkt eens per week naar spannende foto’s of films.
Slechts 1 procent van onze bezoekers zegt twee of meerdere keren per dag naar porno te kijken. De overige deelnemers aan de poll kijken niet (2%) of nauwelijks naar erotische beelden. 5 procent zegt 1-3 keer per maand te kijken en nog eens 4% procent kijkt minder dan 1 keer per maand.
Gratis fappen
Maar liefst 83 procent van onze bezoekers is niet bereid om te betalen voor pornofilms. Een minderheid van 15 procent geeft aan soms wel voor erotische films te betalen. Slechts 1 procent van de ondervraagden betaalt meestal voor pornofilms, en nog een procent van de respondenten geeft aan altijd te betalen voor erotische content.
Ook Xhamster deed eerder al onderzoek naar de bereidheid om voor pornofilms te betalen. Hieruit bleek onder meer dat vooral jongeren in de leeftijdsgroep van 18 tot 35 jaar er vaker voor kiezen om te betalen voor kwaliteitsporno. Bijna de helft (48%) van alle verkopen op xHamster Premium wordt gedaan door gebruikers onder de 35 jaar, hoewel ze slechts 45% van het totale aantal bezoeken uitmaken.
Gierige ouwe fappers
Ondertussen waren de gebruikers van 45 jaar en ouder goed voor slechts 18% van de verkopen, terwijl ze 23% van het totale aantal bezoeken vertegenwoordigen. Opmerkelijk want jongeren hebben veel minder te besteden, maar als ze eenmaal geld hebben dan geven ze het graag uit aan kwaliteitsporno. Babyboomers komen liever klaar met een korrelig oud filmpje dat niks mag kosten.
Ook Pornofilmshop.nl, een online winkel in porno DVD’s, stelde deze trend vast. “De groei in ons klantenbestand komt vooral van jongeren en vrouwen van alle leeftijden.”, zegt Jacqueline, medewerkster van deze webwinkel.
Niets mis met een goed filmpje op z’n tijd! Allicht dat je er iets van opsteekt?